Albacete Warrior
İspanyol bir ninja ve tavuğu ile birlikte tuhaf bir dövüş sanatları macerasına atılın! Dünya çapında tuhaf bir maceraya çıkan İspanyol ninja Benito, tavuk arkadaşı Pepito ve sensei Paco'nun rollerini üstlenin! 3 boyutlu ortamlar ve 2 boyutlu piksel sanatı görsellerin bir karışımı ile sunulan Albacete Warrior, geleneksel ilerlemeli beat ‘em up oyunlarını yeni bir boyuta taşıyor ve oyuncuların Benito ile çeşitli 3 boyutlu aşamalarda koşup duvarlardan sıçrarken tüylü dostu Pepito ile düşman sürülerini tokatlamasına olanak tanıyor. Korkusuz bir savaşçının hızına, çevikliğine ve esprili bir sokak mizahına sahip olan Benito, seçilmiş kişi olmak için gereken her şeye sahip olabilir. Savaşa tek başınıza katılın veya acımasız bir işbirlikçi oynanış için bir arkadaşınızla takım kurun!