Aksesuar: Koruyucu Bant
Eklentilerle Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection'ın keyfini daha da iyi çıkar! Aşağıdakileri içerir: Aksesuar: Koruyucu Bant Ana karakterin takabileceği özel bir aksesuar! *Korucuyu Düzenle menüsünü kullanarak oyunun başlangıcında veya sandıkta bulunan Görünümü Değiştir menüsünü kullanarak herhangi bir üste bir aksesuar seçebilirsin. *Efektler tamamen kozmetiktir. *Normal oyun ilerlemesi sırasında aksesuarını değiştirebilirsin.