Akbalıkçıl (Gök Dalgası)
İçerik: Akbalıkçıl (Gök Dalgası) Eksokostüm deseni Not: Desenler, Eksokostümlere uygulanan dış görünüş öğeleridir. Bu öğe, ileri bir tarihte ayrıca sunulabilir. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.