Akbabalar için Para Bölüm 2: Beş Adım İleride
"Akbabalar için Para"nın ikinci bölümünde çete DeVitt ailesinin yeni bir üyesine meydan okumak için Louisiana'ya dönüyor. Bayou State'te yepyeni bir konum keşfedin, daha fazla Voodoo numarası için Isabelle ile bir araya gelin ve yeteneklerinizi göstermenize değecek bir deha ile karşı karşıya gelin.