Akatsuki: Lord of the Dawn
Savaş grubunu oluştur, tesisler inşa et ve krallığı kaostan kurtarmak için strateji belirle! Akatsuki: Lord of the Dawn, geniş bir karakter kadrosu arasından kendi gruplarını oluşturduğun ve düşmanlarını alt etmek için çeşitli askerî tekniklerden yararlandığın gerçek zamanlı bir strateji rol yapma oyunudur. Tüm bu unsurlar akıcı bir şekilde canlandırılmış retro piksel sanat tarzında sunulur! Grubunu oluşturmak için 48 farklı konvoy karakteri arasından seçim yap ve 10 benzersiz düzenden yararlanarak kuvvetlerini zafere taşı. Toprakları yeniden geliştirmek için tarım, balıkçılık, ormancılık ve daha fazlasına yönelik tesisler inşa et. Birliklerini güçlendirmek için değerli kaynaklar toplayarak güçlü silahlar ve zırhlar üret. Konvoy karakterlerin savaş sırasında otomatik olarak savaşır. Karakterlerin seviyelerini yükselterek ve onları güçlü ekipmanlarla donatarak durumu lehine çevirebilirsin. Ayrıca yüksek kaliteli alt sınıfları araştırarak ve sınıf yükseltmeleri gerçekleştirerek onları daha da güçlendirebilirsin. Zaferini ilan edecek misin yoksa ellerinden kayıp gitmesine izin mi vereceksin?