Airhead
Airhead, durmadan genişleyen iç içe geçmiş bir dünyada keşfe çıkacağınız, gelişeceğiniz ve karmaşık bulmacaların üstesinden geleceğiniz bir maceradır. Oyunda küçük bir beden ve onun kafa olarak kullandığı yuvarlak şişmiş bir organizmanın bir araya geldiği Airhead'i kontrol ediyorsunuz. Ve Kafa yavaş yavaş sönerken onun hayatını kurtarma şansınız var. Bunu yapmak için, Airhead'in Metroidvania tarzı dünyasını keşfederken Kafa'nın havasını korumak için hava tanklarını kullanmanız gerekiyor. Bu sırada bir yandan yeni alanların ve bulmacaların kilidini açacak inanılmaz yetenekler ve yükseltmeler bulmaya çalışacaksınız. Maceranızda, Kafa, hava tankları ve dünyayı böylesine kirleten teknoloji arasındaki gerçek bağlantıyı ortaya çıkaracaksınız. Böylece ne pahasına olursa olsun Kafa'yı kurtarabilirsiniz. KEŞİFLER Airhead'in dünyasında yolunuzu bulmak hiç de kolay değildir. Kafa'yı kurtarmak için karanlık mağaralarda, antik yapılarda ve diğer gizemli yerlerde cesaretinizi kaybetmemelisiniz. Yol boyunca yeni yetenekler bulacak, yeni alanların ve bulmacaların kilidini açacaksınız ve daha da uzağa giderseniz dünyanın gizli köşelerinde kim bilir daha neler bulacaksınız. BULMACALAR Bu keşif yolculuğunda mantığınıza ve yaratıcılığınıza meydan okuyacak çevreyi, garip yaratıkları ve eski teknolojiyi kullanan çok sayıda bulmaca ile karşılaşacaksınız. Dünya karmaşık, hiçbir şey göründüğü gibi değil ve eğer Kafa'yı kurtarma şansına sahip olmak istiyorsanız Airhead'in birçok yeteneğinde uzmanlaşmanız gerekiyor. ARKADAŞLIK Beden ve Kafa, amaçlarına ulaşmak için birlikte çalışmalı. Zaman geçtikçe aralarındaki bağ büyüyecek ve yetenekleri gelişecek. Arkadaşlıklarını korumak için ne yapacaksın? Seçimlerinizin etkisi netleştiğinde, arkadaşınızı kurtarmanın sonuçlarını göğüsleyecek misiniz? HİKAYE Kendi hava kaynağına bağlı olan simbiyotik bir varlık, bilinmeyen bir makine tarafından parçalara ayrılır. Bedeninden ayrılmış olan kafa benzeri bu organizma yavaşça hava sızdırdığı için ölmeye terk edilir. Başkalarına yardım etme içgüdüsü olan mütevazi bir beden trajediye tanıklık eder. Sonuçlarına karşı hiçbir tereddüt etmeden, yeni kafasının kaderini omuzlarına alır ve Airhead olur. Şimdi, Airhead, Kafa'nın hava kaynağını çalan makineyi her yerde ararken onun havasını koruyabilmek için hava tanklarına bel bağlamıştır. Ancak bu makine buzdağının sadece görünen kısmıdır ve Kafa, bu büyük düzende Beden'in hayal edebileceğinden daha büyük bir yere sahip olabilir.