Agriculture (Xbox Version)
Klasik çiftçilik simülasyonu mekaniklerinin bu çılgınlık dolu uyarlamasında ürünleri yetiştirirken elinizi çabuk tutun! Çiftçilik, sabır ister. Bunu herkes bilir... Tabii ki Agriculture oynamıyorsanız. Agriculture, sevilen çiftçilik simülasyonu mekaniklerini kullanan ve sınırlı sayıdaki kaynaklarla her aşamadaki ürünleri elinizden geldiğince hızlı yetiştirmeyi hedeflediğiniz, hızlı tempolu ve bol keyifli bir oyundur. Çiftçilik çabalarınıza yardımcı olması için mağazadan tohum ve araç gerek geliştirmeleri alın; ancak harcamalarınızı bilinçli yapmayı ve bütçenizi hesaba katmayı unutmayın. Aşama hedeflerini karşılamadan önce süreniz ya da paranız biterse kaybedersiniz! 50 aşamanın da üstesinden gelmek için gerekli özelliklere sahip misiniz?