Aggelos 2
Aggelos 2 yıldırım hızında savaşın, hassas platform unsurlarının ve iki zıt dünyanın bir araya geldiği bomba gibi bir aksiyon platform oyunudur. Meleklerin en yüksek mertebesi olan Aggelos'lardan biri olarak, Balro tarafından yüce Işık Tanrısı'nın hüküm sürdüğü Lumen Krallığı'nda bir yolculuğa çıkmak üzere seçildin. Ancak Lumen kuşatma altındayken ve Tanrılar Karanlık Ordusu'nun elinde yenilgiyle karşı karşıyayken hem aydınlık hem de karanlık alemlerin kaosundan kurtulmak için gölgeli yeni bir forma bürünmeye mecbursun. Melek tarafın daha yavaş ve disiplinli bir yaklaşımı tercih ederken şeytan formun son derece çevik, agresif ve karanlık güçlerle dolu. İki form arasında geçişi ustaca yapabilmek hayatta kalmanın anahtarıdır. Ancak düzen ile kaos arasında denge kurarak yolundaki çetin düşmanların, ölümcül engellerin ve zorlu bulmacaların üstesinden gelebilirsin.