Agent Walker: Secret Journey (Xbox Version)
Yıl 1942. Avrupa alevler içinde. Bu dehşet verici savaşın ortasında keşfedilen, Yazgının Mızrağı olarak bilinen gizemli artefaktın, savaşın kaderini değiştirebilme gücüne sahip olduğuna inanılıyor. Ajan Walker esrarlı görevini tamamlayabilmek için Fransa'nın korkunç savaş alanlarını geçmeli, attığı her adımda ölümle, yıkımla ve gizli bulmacalarla yüzleşmeli. Kazanılabilecek ve kaybedilebilecek şeyler çok büyük. Geri dönüş yok. Zaman büyük önem arz ediyor. Artefaktı Müttefik Devletlerinin düşmanları eline geçirirse, bildiğimiz anlamda dünyanın sonunu getirebilecek bir güce sahip olabilirler. Ajan Walker başarıya ulaşabilecek mi yoksa insanoğlunun kaderi çoktan mühürlendi mi?