Age of Wonders: Planetfall - Invasions
Çöken Star Union'ın ardında kalan yıldız tozları ve bölünmüşlüğün içinden yeni ve sinsi bir fatihler ırkı yükselip galaksiye hükmetme mücadelesine girdi. Büründükleri hologram görünümlerle insanları aldatmaya, insanların elinde kalan son kudret kalelerini de bozguna uğratıp yıkmaya hazır, iş birlikçi kertenkele ırkı zalim ve yırtıcı Shakarn olarak mevzini al ve yıkıma başla. Işık ve ses hilelerinden yararlanarak düşmanlarına sabotaj gerçekleştir, onları tam kalbinden yakalayıp darmadağın et, aman vermez uzaylı gücüyle dik çöktür veya en umulmadık ittifakı kur; karar sana kalmış. Ne yaparsan yap, hızlı davran; yeni çevre felaketleri daha ne olduğunu anlamadan seni yakalayabilir ve düşmanların hiç akla gelmeyecek yerlerden mantar gibi türeyebilir. Shakarn imparatorluğu düşmanlarını bozguna uğratmaya hazır ama sen yine de kendine aşırı güvenme hatasına düşme. Unutma; tehditlerin en büyükleri yukarıdan gelir… ● Shakarn - Planetfall'un bu en yeni oynanabilir grubu acımasızlığın anlamını yeniden yazıyor. Bu amansız kertenkele ırkı, hologram görünümlerle düşmanını taklit edip onların kafasını karıştıran Zardas kastından veya düşmanını anında bozguna uğratmak için gaddar Domok kastından birlikler konuşlandırabilir. ● Therian - Sofistike savaşçılardan oluşan bu NPC ırkı, kendi DNA'larını hayvanların DNA'sıyla birleştirerek evrim sürecini hızlandırdı. Bu hilekar milisler gizemli Maral'ın yönetiminde kendi gezegenlerinden kaçıp yeni dünyaları kolonileştirmeye gitti ve dur durak bilecek gibi görünmüyorlar! Dosta da düşmana da dehşet saçıyorlar. ● Voidbringer İstilaları - Esrarengiz Voidbringer klanı boyutlar arası savaş taktiklerini kullandığında ve büyülediği asker lejyonlarını imparatorluğuna yağmur gibi yağdırdığında, oyunun son kısımlarında göreceğin en büyük sınav ile karşı karşıya kalacaksın. Rehber fenerlerini yerle bir et ve muazzam ordularını imha et veya onlara teslim olup kendini büyülerinin kucağına bırak ve dünyayı boşluk adına ele geçirmeye çalış. ● Doğa Olayları - Artık savaşlar 20'yi aşkın çevre felaketinin etkisiyle anında karışabiliyor. Bu felaketler korsan ayaklanmalarından kasırgalara ve güneş patlamalarına varan büyük bir çeşitlilik gösteriyor. Her felaket, oyuncunun Planetfall ustalığını gerçek anlamda sınamak için duruma göre uyarlanabilen oyun stilleri gerektiriyor. ● İlave Harekat Görevleri Shakarn ırkı iki yeni harekat haritasıyla Eşitlikçi Gezegenler Birliği'ne yönelik bir istila başlatırken sen de bu yeni diyarda sefere çık. İnsan ırkı fethedilebilecek her yeri fethettiğini sanıyordu ama devasa Planetfall galaksisi büyümeye devam ediyor... ● Fethedilen Dünyalar Bu asimetrik takım oyunu modunda kilit önemdeki zorlu bir lideri devirmek amacıyla ittifak kur. Bir oyuncu muazzam bir imparatorlukla oyuna başlıyor, bütün diğer oyuncular da onun hakimiyetini tuzla buz etmek için güçlerini birleştiriyor. Fazla imrenmene gerek yok; kılıç sallamaya alışanlar çok yakında kendilerini kılıcın önünde bulabilirler.