Age of Water
Her tarafı suyla kaplı kıyamet sonrası Dünyada deniz kaptanı ol ve devasa açık dünyada maceraya çık. Fırtınalı havalarda ilerle, mücadele et ve ticaret yap, başkalarının teknelerini ele geçir veya kendi tekneni inşa et, okyanusun dibinden kaynak çıkar ve Age of Water dünyasının sırlarını açığa çıkar. Kıyamet sonrası suyla kaplı dünya Okyanus bir zamanlar çok büyük olan bir uygarlığı yok etti ancak insanlar hayatta kaldı ve uyum sağladı. Yüksek binaların çatılarına ve insan yapımı diğer yapıların tepelerine yerleşim alanı kurdular. İnsanlar okyanusu küçük teknelerle ve devasa savaş gemileriyle geçiyor. Okyanus insanlara ihtiyaç duydukları her şeyi sunuyor. Deniz tabanından çıkarılabilen kaynaklar da buna dâhil. Yine de gerçek toprak hayalinden vazgeçmiyorlar. Gerçek açık dünya Dünyayı arzu ettiğin hızda keşfet, yeni yerleşim alanları bul ve bu alanlarda yaşayanlarla tanış. Görevleri tamamla, okyanusun dibinde değerli kaynak ara ve bulduğun kaynakları çıkar, ticaret yaparak para kazan veya elde ettiğin eserleri sat. Bu dünyanın işleyişini kavradığında da kendi üssünü kur. Yüzlerce benzersiz gemi Sıfırdan tekne inşa et veya var olan tekneleri modifiye et. Oyuncuların pek çok gövdeye ve yüzlerce parçaya erişimi bulunur. Oyuncular bu parçaları kullanarak küçük teknelerden 30 metre uzunluğunda ağır gemilere kadar pek çok araç yapabilir, sonrasında ekipman, zırh ve silah kurabilir. İyi mürettebat üyelerinden oluşan bir ekip kurmayı da unutma. Böylece makineli tüfeklerin ve topların başında duran ve gemideki diğer işleri yapan birileri olur. Şiddetli deniz savaşları Korsanlar denizde daima seni bekliyor. Ayrıca bazı durumlarda saldırgan oyuncular da peşinden gelebilir. Güvertende yeterince top olsun. Düşman gemilerini tahrip edebilir veya savaşta ele geçirip kendine alabilirsin. Maceralarda düşman kalelerine saldırmaya veya müttefiklerinin yerleşim alanlarını savunmaya da gidebilirsin! Kişisel deniz üssü Oyuncular bu sığınakta düşmanlardan korunabilir ve kaptanın ihtiyaç duyabileceği her şeyin üretimini organize edebilir. Ekipman, silah ve her boyutta tekne gövdesinin yanı sıra gerekli kaynakları üretmek için fabrika kur. PvE ile PvP arasında esnek denge İlk olarak sadece bilgisayar rakipleriyle karşılaşacaksın ancak zaman geçtikçe becerilerine ve teçhizatına güveniyorsan başka oyuncularla mücadeleye girişebilirsin. Daima tetikte ol: Görevin yasa dışı mal taşımaksa başka oyuncuların görevi de kaçakçıları yakalamak olabilir. Age of Water'da herkes dilediği kişiliğe bürünebilir: İster barış yanlısı bir gezgin olur ister kana susamış bir korsan olur.