Age of Mythology: Retold – Heavenly Spear
Age of Mythology: Retold – Göksel Mızrak Yeni Bir Panteon Yükseliyor. Bir Efsane Uyanıyor. Age of Mythology: Retold için yepyeni bir genişletme olan Göksel Mızrak'ta Japonya'nın tanrılarına, kahramanlarına ve yokailerine hükmet. Nefes kesici bir seferi oyna, kudretli Japon tanrılarının güçlerini kullan, samuraylara ve efsanevi yokailere zafere ulaşmaları için emir ver. Çiftçilikten Kahramanlığa Uzanan Yolculuk Göksel Mızrak, kendi halinde bir çiftçinin kızı olan Yasuko'nun kırsalda saklı olan büyülü bir mızrak keşfetmesiyle kaderinin değişmesini konu alıyor. Savaş yaklaşıp kaos ülkenin dört bir yanına yayıldıkça Yasuko; tanrılar, canavarlar ve ölümcül hırslarla dolu bir dünyaya sürükleniyor. Mızrağın koruyucusu Akari'nin rehberliğinde Yasuko, bu kadim eserin sırlarını ortaya çıkarmalı ve acımasız savaş lordu Kagemasa'nın eline geçmesini engellemeli. Kagemasa'nın amacı, güneş tanrıçası Amaterasu’yu tutsak edip ilahi gücü ele geçirmek. Yasuko’nun yolculuğu; her biri sinematik anlatımla, unutulmaz karakterlerle ve giderek büyüyen bir tehditle örülü, özenle hazırlanmış 12 görevden oluşuyor. Bu destansı macerada Yasuko, efsanevi canavarlarla yüzleşecek, ilahi ittifaklar kuracak ve sonunda dünyanın dengesini yeniden sağlamak için Kagemasa’nın uğursuz son haliyle ölümcül bir savaşa tutuşacak. Eşi Benzeri Olmayan Bir Panteon Her biri benzersiz oyun tarzları, tanrı güçleri ve stratejik olasılıklarla gelen 12 yeni tanrının kudretini serbest bırak. Raijin’in gök gürleten davullarını uyandır, Fujin’in Ezici Rüzgârı’yla orduları haritanın dört bir yanına savur ya da Watatsumi’nin kudurmuş ejderha tayfununu çağırarak düşmanlarını yerle bir et. Her bir Japon tanrısı, savaş alanına hükmetmen için kendine özgü güçler sunuyor. Ruhlar, Kılıçlar ve Gölgeler Mit yaratıkları, ikonik Japon folklorunu yaratıcı oyun mekanikleriyle harmanlıyor: - Kitsune: Yakın çevredeki birimleri güçlendiren ve gözcü görevi gören, istihbarat toplamak ve baskınları desteklemek için ideal olan tilki ruhlar. - Shinigami: Bağırarak düşmanları korkutup kaçıran ve yenildiğinde daha güçlü bir forma dönüşen korkunç bir ruh. - Tengu: Savaşa atılan kanatlı uzman kılıç ustaları. Samuray: Her zaferle daha da güçlenen yetenekli insan askerleri. - Shinobi: Ani kaçışlarda uzman olan usta suikastçılar ve sabotajcılar. Yeni Haritalar, Yeni Stratejiler Japon efsanelerinin kutsal dağlarından, puslu ormanlarından ve efsanevi manzaralarından ilham alınarak tasarlanan altı yeni çok oyunculu ve çarpışma haritasında savaş. Bu haritalar, savaş alanlarından çok daha fazlası. Onlar, fethedilmeyi bekleyen yaşayan mitolojiler. İster çevrimiçi arkadaşlarına karşı savaş ister tek kişilik çarpışmalarda düzenini mükemmelleştir, bu yeni ortamlar yepyeni taktiksel meydan okumalar ve derin stratejik fırsatlar sunuyor.