Age of Empires IV: Sultanlar Yükseliyor
Age of Empires IV'ün heyecan verici yeni genişletme paketi Sultanlar Yükseliyor'da vatanını savunmak için büyük kuvvetlere liderlik et. Orta Doğu'da geçen yepyeni bir sefere çık veya Japonlar ve Bizanslılarla yeni medeniyetlere komuta et! Yeni, dramatik ve tek oyunculu bu seferde Avrupa Haçlılarına karşı verilen mücadelede Müslüman direnişçiler olarak oyna. Tanınmış Müslüman liderlerin hikâyelerini, Haçlılarla olan mücadelelerini ve yaptıkları savaşları takip et. Tonlarca özellikle dolu bu genişletme paketi; yepyeni bir senaryoya ek olarak Japonlar ve Bizanslılar olmak üzere iki yeni oynanabilir uygarlık ve ilk olarak Age of Empires IV'ün ana sürümünde tanıtılan medeniyetleri yeniden ele alıp tasarlayan dört farklı oynanabilir medeniyet içeriyor. Bunun yanı sıra on yeni harita, yeni açılabilir ödüller ve daha fazlası seni bekliyor. ''Sultanlar Yükseliyor'' seferi: 8 görev Age of Empires IV'ün tek oyunculu seferinin bu yeni bölümü, Avrupa Haçlı Seferleri sırasında Orta Doğu'da geçiyor. İstilaya karşı direnen Müslüman direnişçilerden biri olarak tanınmış Müslüman liderlerin hikâyelerini, Haçlılarla olan mücadelelerini takip edecek ve yaptıkları savaşları canlandıracaksın. Tapınak Şövalyeleri, Hospitalier Şövalyeleri ve Tötonların Kutsal Tarikatlarının yanı sıra eski düşmanları olan Moğollara karşı da savaş vereceksin. Bunun denizde oynama olanağı sunan ilk Age of Empires IV seferi olduğunu paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Savaş hem karada hem de denizde seni zorlarken yeni kahramanları, yetenekleri ve oyun mekaniklerini kullanmanı sağlayacak. Her bölümde Tuğtekin, Nûreddin, Şirkuh, Selahaddin, Kutuz, Baybars, Şecerüddür, Barsbay gibi önde gelen Müslüman liderlerin başarılı stratejilerini ve zaferlerini kutla.