Age of Empires III: Definitive Edition - The Complete History
Age of Empires III: Definitive Edition'ın sunabileceği her şeyi Bütün Tarih paketiyle tecrübe edin. Bu paket; tek bir indirimli fiyatla eksiksiz Age of Empires III: Definitive Edition oyununun yanı sıra daha önce yayınlanmış tüm genişletmeleri içererek 22 medeniyetin tamamını, 12 İş Birliğine Dayalı Tarihi Savaşı, 8 tamamen seslendirilmiş Seferi ve Savaş Sanatı mücadele görevlerini tek bir pakette toplar. Bu paketle birlikte en yeni indirilebilir içerikleri ve ayrıca İtalya ve Malta medeniyetlerinin, yeni İş İnsanı Oyun Modu'nun, 8 Tarihi Savaş'ın ve kazanılabilecek yeni Başarımların dâhil olduğu Akdeniz'in Şövalyeleri indirilebilir içeriğini elde edeceksiniz. - Age of Empires III: Definitive Edition - AOE III: DE – Birleşik Devletler Medeniyeti - AOE III:DE – Meksika Medeniyeti - AOE III:DE – Afrika Kraliyetleri - Ayrıca yeni AOEIII:DE – Akdeniz'in Şövalyeleri Age of Empires III'te hepsini tecrübe edip tasarruf edin.