Age of Empires III: Definitive Edition – Kahraman Kozmetik Paketi – Lizzie
Dünyanın dört bir yanındaki toprakların efendisi olmak için Kahramanları topla ve komuta et. Korsan Lizzie (İngiliz) ile tanış: Elisabet Ramsey, bir İngiliz asilzadesinin kızı olarak yetiştirilmiş olmasına rağmen Majestelerinin korsanlık fermanıyla ya da ferman olmadan Karayipler'de korsanlık yapmayı tercih ediyor.