AFL Evolution Season Pack 2018
AFL Evolution 2018 Sezon Paketi size 2018 sezonu için güncellemeler sunar – en güncel formalar, takım dizilişleri, AFL Çekiliş ve Fikstürleri, ek NEAFL, SANFL, WAFL ligler ve Optus Stadyumu.