AFL 23 - PRO TEAM BUNDLE
24.000 Pro Team Kredisiyle birlikte UÇMA VAKTİ!! ATMOSFERİ HİSSET. Taraftarların tezahüratları eşliğinde engelleri aş, çalımları at ve sevilen yorumcular Anthony Hudson, Jason Bennett, Kelli Underwood, Garry Lyon ve Daniel Harford seni aksiyonun daha da içine çekerken yükseklere uç. HAYALLERİNİN PEŞİNE DÜŞ. Listeni yönet, oyuncularını geliştirip onları şampiyon yap, maç gününde taktik kontrolü yap, doğru hamleleri yaparak takımını premier ligde zirveye taşı! FİKİRLERİNİ GERÇEKLEŞTİR. Dünyaca ünlü Akademi Araçları ile kendi kulüplerini, oyuncularını ve stadyumlarını oluştur ve paylaş. BU SEFER HER ŞEY GERÇEK! Tüm AFL ve AFLW takımları, Champion Data'nın sağladığı bireysel becerileri ve özellikleriyle eşleşen 1200'den fazla oyuncunun fotogrametrileri de dahil olmak üzere titizlikle modellenmiştir. – BU SEFER HER ŞEY GERÇEK!