AeternoBlade
İntikam dolu Freyja, Awelsia bölgesinde AeternoBlade adındaki meçhul bir silahla yolculuğa çıkıyor. Freyja'nın amacı, Ridgerode adındaki köyünü yerle bir ederek kabilesini öldüren Sis Lordu Beladim'den intikam almak. İntikam yolculuğunda ona, Beladim kadar yetenekli Vernia yardım ediyor ve AeternoBlade'in yeteneklerini öğretiyor. Beladim'i nasıl ortadan kaldıracağını öğrenmesi için Freyja'nın dünyanın farklı boyutlarında onu bekleyen tehlikelere atılması gerekiyor. AeternoBlade nedir? Freyja Beladim'den nasıl intikam alabilir? Macera dolu bu yolculuğunda sayısız gizemi çözmesi için ona yardım edin!