Aery - Vikings
"Aery – Vikings", tanrıların imkansız bir görevini tamamlama yolculuğunda olan küçük bir kuşu kontrol ettiğiniz, hikaye odaklı bir 3D uçuş keşif oyunudur. Yolculuğunuzu harika, heyecan verici ve nefes kesici bir dünyada yapın ve Valhalla'yı ararken uçma hissinin tadını çıkarın. Vikingleri kaderlerinden kurtarmak için barışçıl ve fantastik bir dünyada ilginç bir hikayeyi takip edin. İskandinav tanrılarını, onların kutsamalarına değer olduğunuza ikna edin ve inanılmaz manevra becerilerinizi gösterin. Bu hikaye odaklı oyun şiddet içermez, böylece keşfedilmeyi bekleyen 13 dev farklı aşamada sezgisel ve rahatlatıcı oyunun tadını çıkarabilirsiniz.