Aery - Surreal World
Aery – Surreal World, sizi gerçekliğin sessizce aklını yitirdiği, imkansız gibi görünen rüya gibi bir dünyaya götüren, rahatlatıcı, anlatı odaklı bir uçuş ve keşif oyunudur. Oyuncular, var olmaması gereken manzaralarda sonsuza dek süzülen küçük hayaletler haline gelirler. Dev, kirli balinaların yanından süzülür ve parıldayan gökkuşaklarıyla dolu bir gökyüzünde sıfır yerçekiminde daireler çizersiniz. O kadar yakınsınız ki, balinanın derisine yapışmış midye kabuklarını ve kiri görebilir, mor ve altın ışık çizgilerinin onu sardığını fark edebilirsiniz. Sessizce su altında kalmış bir saraya inerken, mercanlar duvar kağıdına tırmanır, balıklar oturma odasında yüzer ve televizyon derin mavi karanlıkta hafifçe titrer. Her ağacın, bulutun ve hatta kaldırımın parıldayan altınla kaplı olduğu geniş bir krallıkta süzülürsünüz. Burası güzel, ürkütücü ve tamamen sakin bir yer. Her dünya kendi başına bir rüyadır. Eşsiz renklere, atmosferlere ve arka planlara sahiptir ve sessizce gelişen daha büyük bir hikayenin bir parçasını anlatır. Her seviyede, parıldayan anı parçaları gizlidir. Bunlar, bu paramparça olmuş evrenin bir zamanlar nasıl olduğuna dair ipuçlarıdır. Yeterince topladığınızda, imkansız dünyanın bir sonraki aşaması açılır. Aery – Gerçeküstü Dünya, her şeyden önce oyuncuya neşe getirmek için tasarlanmıştır. Zarif ve özgür uçuş, tuhaf ama harika bir dünya ve doğal olarak gelişen bir hikaye, hiçbir çaba gerektirmez. Keşfedin, toplayın veya sadece kendinizi tuhaf ve harika bir dünyaya bırakın, her zaman bir sonraki imkansız köşenin ötesinde yeni bir şey sizi bekliyor.