Aery - Path of Corruption
Dünya güzelce büyük ve soyuttur ve genellikle kahramanın geleceğiyle ilgili tüm düşüncelerini temsil eder. Her seviye, kahramanın alabileceği farklı bir yolu temsil eder. Farklı yolları keşfedin, olası sonuçlarını bulun ve yeni arkadaşınız için iyi bir gelecek bulun. Dünyada, her seviye kahramanın alabileceği farklı bir yolu temsil eder ve göreviniz farklı yolları keşfetmek, olası sonuçlarını bulmak ve bilinmeyen kahraman için iyi bir gelecek bulmaya yardımcı olmaktır. Bu hayali dünyada, hikayede ilerlemek ve geleceğe daha fazla olası yol açmak için belirli miktarda hafıza parçası bulmanız gerekiyor. Tüm bellek parçalarını bulduktan sonra sonraki yolları keşfetmekte özgürsünüz.