Aery - kırık anılar
Aery'de, onları komadan geri getirmek için başka birinin zihnine girersiniz. Diğer insanın zihninde, düşünceler, korkular ve hatıralar arasında sorunsuzca hareket eden küçük bir kuşla temsil edilirsiniz. Amacınız diğer kişiyi tanımak, hikaye ile ilerlemek ve zihnin yeni, bilinmeyen alanlarının kilidini açmak için bellek parçaları bulmaktır. Uçma hissini yaşayın, güzel ve atmosferik manzaralara dalın ve oyunun eşsiz hikayesinin tadını çıkarın.