Aery - Dreamscape
Aery - Dreamscape'de, diğer insanların düşüncelerini, sırlarını ve hayal güçlerini keşfetmek için zihinlerine girebilen kuş benzeri bir ruh olarak oynuyorsunuz. Her insanın kendi hayal dünyası vardır ve her dünya o kişinin düşüncelerini, korkularını ve hırslarını ilginç ve çoğunlukla soyut bir şekilde temsil eder. Hayali bir dünyada, hikaye ile ilerlemek ve söz konusu kişi hakkında daha fazla bilgi edinmek için belirli miktarda hafıza parçası bulmanız gerekir. Tüm hafıza parçalarını bulduğunuzda, dünyayı tekrar terk etmekte ve keşfetmek istediğiniz bir sonraki zihni aramakta özgürsünüz. Bu nedenle her bir hayal dünyası, kendi teması, tasarım öğeleri ve engelleriyle kendi küçük hikayesi gibi davranır. Uçma hissini yaşayın, güzel ve atmosferik manzaralara dalın ve yolda birçok ilginç insanla tanışırken oyunun eşsiz hikaye anlatımının tadını çıkarın.