Aery - Ancient Empires
Aery - Ancient Empires'da eski uygarlıkların evrimini izleyen kuş benzeri küçük bir ruh olarak oynuyorsunuz. Bilinmeyen, devasa ve güzel ortamlar keşfedecek, güzellikler ve küçük sırlarla dolu koca bir dünyayı keşfederken uçma hissinin tadını çıkarabileceksiniz. Dünyanın her alanında, hedefinize giden yolu hatırlamak ve hikayede ilerlemek için belirli miktarda hafıza parçası bulmalısınız. Tüm hafıza parçalarını bulduktan sonra bir sonraki alanı keşfetmekte özgürsünüz.