Adventurer’s Goldenfire Pack
Etheria topraklarını keşfetmek için ihtiyacın olan tüm araçlar ve kaynaklarla hızlıca maceraya atıl ve zaman geçmeden uzman bir maceracı ol! 1 aylık VIP üyeliğe ek olarak Altın Alev Yüzüğü ve Botu içeren özel teçhizatı elde edersin. Ayrıca yolculuğunda sana yardımcı olacak diğer değerli kaynakları da elde edersin. Maceracının Altın Alevi Paketi Şunları İçerir: 1 tane Destansı Yüzük (Altın Alev Yüzüğü) 1 çift Destansı Bot (Altın Alev Botu) 1 Aylık VIP üyeliği 4.000 tane Rastgele Parçacık 7.500 tane Yiyecek 7.500 Altın Lütfen unutma: Bu pakette bulunan VIP üyelik erişimi bir kere satın alınabilir ve tekrarlamaz.