Adventure Time: Pirates of the Enchiridion and Crayola Scoot
Adventure Time: Pirates of the Enchiridion - Hey! Ooo Ülkesi su altındadır, nedenini bulmak Finn ve Jake'in görevidir. Kahramanlarımız tehlikeli suları keşfederken, ipuçlarını araştırırken, korsanları sorgulayıp, bu ıslak gizemi çözmek ve günü kurtarmak için kötü adamlarla savaşırken siz de onlara katılın! Crayola Scoot - Bu renklerle oynanan tuzaklı scooter şampiyonasında fark yarayın! Daha çılgın kombo ürettikçe scootpark üzerine daha da renk sıçratabileceksin - ve Crayola Scoot'ta renkler dünyayı değiştirir!