Adrenaline Rampage
Adrenaline Rampage, 5'e kadar silahla tekno-zombilerle savaşan bir asker olarak oynadığınız bir platform roguelite oyunudur. Uzay şehrinde hızla ilerlemek, çirkin patronları öldürmek ve hayatta kalmak için karakter ve beceriler seçin. Karanlık bir bilim kurgu dünyasında geçiyor.