Additional Scenario & BGM Set 6 "How to Be a Warrior"
Not: Bu içerik "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass"ın parçasıdır. Gereksiz bir satın alım yapmaktan kaçınınız. Aşağıdaki ilave içerik dahil edilmiştir: Additional Scenario & BGM Set 6 "How to Be a Warrior" ■Senaryoya genel bakış Yasuke, Ieyasu Tokugawa'dan savaşçı olmanın yollarını öğrenmeye karar vermiştir. Üstadınızın himayesi altında bir savaşçı olmanın ne demek olduğunu keşfedin! ■Senaryo nasıl kullanılır "Musou Mode"da, My Castle seçeneğinden "March" - "DLC" seçin. ■BGM nasıl kullanılır Senaryoyu tamamladıktan sonra BGM'yi "Vault" - "Music Theatre" dan dinleyebilir veya BGM'yi "Preparing for Battle" kısmında "Settings" - "Change Music"i seçerek savaş müziği olarak ayarlayabilirsiniz. Not: Nobunaga's Path Bölüm 1 ortalarında ilave senaryolar oynanabilir hale gelir.