Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched"
Not: Bu içerik "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass"ın parçasıdır. Gereksiz bir satın alım yapmaktan kaçınınız. Aşağıdaki ilave içerik dahil edilmiştir: Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched" ■Senaryoya genel bakış Oichi, Nagamasa Azai ile olan düğünü öncesinde endişelidir. Mitsuki ile birlikte ne tür bir "eğitim"e girişmişti? ■Senaryo nasıl kullanılır "Musou Mode"da, My Castle seçeneğinden "March" - "DLC" seçin. ■BGM nasıl kullanılır Senaryoyu tamamladıktan sonra BGM'yi "Vault" - "Music Theatre" dan dinleyebilir veya BGM'yi "Preparing for Battle" kısmında "Settings" - "Change Music"i seçerek savaş müziği olarak ayarlayabilirsiniz. Not: Nobunaga's Path Bölüm 1 ortalarında ilave senaryolar oynanabilir hale gelir.