Ad Fundum
Derinlere kaz, değerli mineralleri topla, akıllıca yükseltmeler yap, farklı yerleri keşfet, antik sırları açığa çıkar ve patlamamaya çalış! Dünyayı kurtarabilecek misin, yoksa derinliklerde mi kaybolacaksın? BU OYUN HAKKINDA Büyük Savaş sona erdi ve Dizel Çağı başladı. Birçok kişi bunun bir uyum ve refah dönemi olduğuna inansa da sen, barışın her zamankinden daha kırılgan olduğunu biliyorsun. Gelecekteki çatışmayı önlemek için Dünya'nın derinliklerine doğru bir yolculuğa çıkıyorsun. Peki, karanlıkta seni ne bekliyor? İnsanlık için bir nimet mi yoksa felaket mi? Saniyeler içinde yüzlerce metre kayayı delebilen devasa bir mekayı kontrol et. Değerli kaynakları topla, ardından mineralleri muazzam kâr için satmak üzere üssüne geri uç. Kontrol paneline çok dikkat et: Tehlikeli bir ortamda mekan aşırı ısınabilir veya aşırı soğuyabilir ve en önemlisi, havayla çalışmaz; çalışması için yakıta ihtiyacı vardır. Ve düşen taşlara dikkat et; makinenin gövdesi çok fazla hasara dayanamaz. Üssünüzü Yeniden İnşa Edin Üssünüz eski ihtişamından uzak, ancak yeterli parayla onu eski görkemine kavuşturacak ve hatta madencilik performansınızı artırıp özel yeteneklerin kilidini açmak için daha da geliştireceksiniz. Teçhizatınızı Yükseltin Mekanızın her parçasını ayrı ayrı yükselterek eski bir prototipi teknolojik bir harikaya dönüştürün. Oyun tarzınıza en uygun nihai madencilik makinesini yaratmak için farklı yapılarla denemeler yapın. Saklı Sırları Keşfedin Dünya'daki ilk insan uygarlığının tarihini çözmek için antik eserler keşfedin ya da mekanız için benzersiz etkilere sahip özel yükseltmelerin kilidini açmak için önceki yer altı keşif gezisinin kalıntılarını arayın. 8 Farklı Konumu Keşfedin Ne kadar derine inerseniz, o kadar çok konum keşfedeceksiniz. Her birinin kendine özgü görsel tarzı, atmosferi, oyun mekaniği ve başa çıkılması gereken tehditleri var. Depremlerden Sağ Çıkın Kazdığınız zemin sabit durmuyor; değişiyor, araziyi değiştiriyor. Deprem anları, kaynak toplamak için tehlikeli bir zamandır, ama mineral yağıyorsa, biraz cevher almaktan nasıl geri durabilirsiniz ki?