Active Neurons 2
Active Neurons 2 oyuncunun uzamsal mantıksal düşünme becerisini eğiten bir oyundur. Oyundaki ana göreviniz, insanlığın 12 büyük icadını keşfetmek için yeterli enerji toplamaktır. Seviyedeki engelleri kullanarak enerji yüklemenin doğru yöntemlerini arayın. Yıkıcı olabilecek tehlikeli engellerden kaçının! Hedefinize ulaşmaya yaklaşmak için bir alandan diğerine ışınlanın. Engelli bölgelere ulaşmak için alan içinde yön bulmaya ve hafızaya dayalı görevleri çözün. Enerji kaynaklarına ulaşmak için seviyelerdeki nesneleri yok edin, taşıyın ve birleştirin. Ana özellikler: - 150'den fazla mantıksal görev ve alt görev; - 20'den fazla eşsiz mekanizma; - Mekanikleri birleştirme becerisi; - Güzel grafik efektlerle hoş, minimalist bir tarz - Oyunda sürükleyiciliği artıran hoş müzik ve ses eşliği.