Across the Obelisk: The Sunken Temple
Aquarfall'un altında kayıp bir kadim tapınak keşfedildi. Nihai muhafızı ise hep farklı. Derinlere indikçe geçmişle ilgili daha fazla şey ortaya çıkıyor: Amfibi ırkların sırları, yasaklanmış ayinler ve tehlikeli eserler seni bekliyor. Derinlerdeki dehşetle yüzleş! Batık Tapınak, kinci ruhlardan kadim canavarlara kadar tüm unsurlarıyla ekibinin gücünü test etmeye hazır yeni düşmanlarla dolu. Kayıp bir medeniyetin harabelerini keşfet! Hem hazine hem de tehlikelerle dolu batık sunaklar ile unutulmuş geçitlerin bulunduğu, akıllara kazınan yeni haritayı takip et. Şans, cesurlardan yana olacak! Ekibinin kaderini ise doğru seçimlerin ve biraz da şansın insanı bilinmeyen servetlere veya hiç umulmadık tehlikelere yönlendirdiği yeni hikâye etkinlikleriyle şekillenecek. Zindan Genişletmesi İçeriği: - Yepyeni Bir Zindan: Batık Tapınak - Yeni keşfedilen tapınağın tehlikeli iki katını keşfet. - Sürekli Değişen Nihai Elebaşı - Nihai muhafız, önceki zindan seçimlerine göre değişir ve 9'dan fazla farklı elebaşıyla karşılaşıp eşsiz ödüller kazanabilirsin. - 15'ten Fazla Yeni Etkinlik - Aquarfall'un kadim medeniyetinin karanlık tarihini keşfet. - Yeni Evcil Hayvan: Rocky - Yolculuğunda sana yardımcı olacak sağlam bir yoldaş. - 10 Yeni Öğe - Dalgaların altına gizlenmiş güçlü eserler. - 7 tane Okyanus Temalı Görünüm - Kahramanlarını engin denizden ilham alınmış kıyafetlerle donat. - 1 tane Özel Kart Arkası - Okyanusun derinlikleri kadar gizemli bir tasarım.