Achtung! Cthulhu Tactics
Achtung! Cthulhu Tactics'de Nazi terörünün korkunç egemenliğine meydan oku ve ölümsüz bir kötüyle savaş; Ödüllü Achtung! Cthulhu evreninde geçen sıra tabanlı bir taktiksel strateji oyunu. Eric 'Badger' Harris'in liderliğinde, müttefik savaşçılardan oluşan ekibin II. Dünya Savaşı'nın ortasında düşman hatlarının arkasında savaşmalı. Sayıca ve silahça azsınız ve destansı oranda kötülüğe karşısınız, bu savaş daha yeni başladı. - YOĞUN TAKTİKSEL SAVAŞ: yoğun ve yenilikçi sıra tabanlı kara savaşlarında müttefik kahramanlardan oluşan bir bölüğü yönet. - GARIP DÜNYA SAVAŞI: Achtung! Cthulhu'nun Lovecraft-2. Dünya Savaşı karışımı evrenini Mythos'tan ilham almış düşmanlar ve John Houlihan tarafından elle yapılmış, direk olarak kâğıt kalemli rol yapma oyun anlatım stilinde hikaye tabanlı senaryo ile daha önce hiç olmadığı şekilde keşfet. - IŞIK VS KARANLIK: Acımasız Shoggothlar ve başka ağza alınmaz kötülüklerle karşılaş ve insanlığı kurtarmak için kadim ışığın gücünü açığa çıkart. - Gizlenmeden, gözcülüğe ve mermi yağmuruna kadar uzanan tüm görevlerde SAVAŞ ve böylece her adımda düşmanı önle ve planladıkları kötülüğün boyutunu açığa çıkart. - YENİLİKÇİ OYUN SİSTEMLERİ arka planda çalışarak senin savaşta kendi taktiksel oynanış ve momentumunu geliştirmene izin verir, ancak çok fazla dehşete tanık olursan, psikolojik hasar senin mücadelenin ortasında çözülmene neden olabilir! - TAKIMINI İNŞA ET: karakterler farklı yollarla açılabilen ve seviyesi yükseltilebilen yeteneklere ve savaşta avantaj vermek için modifiye edilebilen silahlara sahiptir. - İLGİNÇ HİKAYE: Modiphius Entertainment'ın çıkarttığı oyun ve kitap serisine dayanarak çıkartılan Achtung! Cthulhu seni koltuğa bağlayacak ilginç bir anlatıya sahiptir.