AC4BF Multiplayer Characters Pack #2 Guild of Rogues
Üç korkusuz maceracı mücadeleye hazırlanırken kaos çıkıyor. Becerinizi ve bilgeliğinizi sınayacak rakipler: Afacan, geveze casus Powder Monkey; Kurnaz houngan asogwe (başrahip) Şaman; yüreğini denize adayan Tapınak Şövalyesi navigasyon uzmanı Deniz Kızı. Bu paket yeni özelleştirme seçenekleri ve yeni hamleler de içeriyor.