AC4 Freedom Cry
Köle olarak doğan Adewale, Edward Kenway'in gemisi Jackdaw'da korsan olarak özgürlüğüne kavuştu. 15 yıl sonra Adewale, kazazede olarak kendini silahsız ve mürettebatsız halde Saint-Domingue'de bulan eğitimli bir Suikastçı olmuştur. Şimdi köleleri kurtarmak ve intikamlarını almak için bir gemi ele geçirip mürettebat toplaması gerekiyor. 3 saatten uzun yeni tek oyuncu içeriği!