AC4 Altaïr & Ezio Pack
Edward için yeni kıyafet ve silahlara, geminiz Jackdaw için gemi başları ve yelkenlere erişmek üzere gizli hazine sandıkları bulmak için yeni yerler araştırın ve Black adası, Mystery Adası ve Sacrifice Adasının sırlarını keşfedin. Çoklu oyuncu oyununda yeni ve özel kostüm takımları, resimleri, unvanlar, silahlar ve amblemlerle dikkat çekin!