Abyssus - Brinerot Pack
Şimdiki nesil sadece heyecan olsun diye ava çıkıyor. Ama bir zamanlar sıradan avcılardan fazlasıydık. Savaşçıydık. Brinerot Kozmetik Paketi ile kadim Tuzlu Su Avcıları'nın ata yadigârı zırhını kuşan! (Uyarı: Tuzlu suya maruz kalmanın nadiren yan etkileri olur. Mattsson & Sons aklını kaçırman ve/veya Yenikler takımına katılman durumunda hiçbir sorumlululuk kabul etmez.) Brinerot Başlık Dünyaya biraz da deniz tuzu lekeli camların arkasından bakmak ister misin? Brinerot Zırh Orta Çağ havası estirme vakti! Belki sessiz sedasız yürüyemeyeceksin ama arkanda devasa bir kılıç taşıyacaksın. Tuzlu Su Paketi İkonu Denizaltınla mı geldin? Yanında tuzlu su da getirdin mi? O zaman çılgın parti başlasın! Brinerot Çerçeve İşinde ciddi olduğunu göstermek istiyorsan çivili ve tepesinden deniz suyu damlayan bir kuru kafa her zaman en doğru seçimdir. NOT: Bunlar yazılımcılara yardımcı olmak için yapılmış kozmetik güncellemelerdir. Abyssus'un tüm özellikleri ve içerik güncellemeleri oyunu alan herkese ücretsiz olacaktır.