Abyssus - Brineguard Pack
Başlık: Ezici Güç Gözün sadece avına odaklı. Gerisi teferruat. Kostüm: Ezici Güç Küresel savaş ve antik zırhlardan esinlenen bu savaş zırhı, önüne çıkan her şeyi ezip geçecek. Durdurulamaz, yıkıcı, acımasız. Tam bir Ezici Güç. İfade: Şirkete Bağlılık Yolunu işaretle. Fethettiklerine sahip çık. Yoldaşlarının selamını al. Herkes Bayrak'a saygılarını sunar. Çerçeve: Tuzlu Su Muhafızı Geminin dümenine geç ve uçuruma doğru yola koyul! Batık dünya henüz tüm sırlarını açık etmedi, sana tuzlu su biriktirmek düşer. NOT: Bunlar yazılımcılara yardımcı olmak için yapılmış kozmetik güncellemelerdir. Abyssus'un tüm özellikleri ve içerik güncellemeleri oyunu alan herkese ücretsiz olacaktır.