ABSURDIKA: Rebuild
Sıradan bir yaz günüydü. İşten eve dönüyordum. Aniden gökyüzünde parlak bir ışık parladı ve gözlerim kamaştı... ... sonra kendimi burada, elimde bir motorlu testereyle buldum. Korkularından ve yabancı bir dünyadan – ya da belki de kendi zihninden – kaçmaya çalışan sıradan bir adamı oynuyorsun. Gerçeklik nerede bitiyor, kurgu ve hastalıklı hayal nerede başlıyor? - 10 zorlu seviye - Harika retro tarzı müzikler - Son boss - Gizli sonlu etkileyici hikâye **Bu oyunda bir adamı, bir psikopatı ya da belki tamamen başka birini oynuyorsun – kim bilir? Hayal gücünü kullanmalı, 10 zorlu seviyeyi geçmeli ve ana boss'ları yenmelisin. Elinde yalnızca iki farklı saldırı modu olan tek bir silahın olacak: MOTORLU TESTEREN. Oynarken büyük bir yazarın zihninde hayal gücünle yolculuk et!** "Çatışma korkunun üstesinden gelmenin zamanı geldi. Biri seni suçladığında her seferinde sessiz kaldın ve öfkeni içine attın. Şimdi karşılaşacağın iblis işte bu korkuyu temsil ediyor."