Abiotic Factor - Supporter's Pack
Not: Bu içeriğe erişmek için Abiotic Factor ana oyunu gerekir. En kendini işine adanmış GATE araştırmacıları için sunulan Destekçi Paketi, üs kurmak için bir portal konumu ve evden uzaktaki ev görevi görecek bir Gezegen içerir. Ayrıca Destekçi Paketi, tüm GATE Torii araştırmacılarının tam standart üniformalarını da içerir. Torii Gezegeni Ormanlarla kaplı Japon dağlıklarının arasında gizlenen ve derinlerinde bir sırrı saklayan, güzel manzaralarla dolu gizemli Torii'de uzun süredir hak ettiğin bir tatile çık. Bu portal dünyasına GATE Kademeli Araştırma Tesisi'nin Ofis Sektörü'nden (1. Kademe tuş takımı hackleme erişimiyle) erişilebilir. Torii Üniforması K/E modellere sahip Önü Açık Torii Ceketi K/E modellere sahip Önü Kapalı Torii Ceketi - Torii Pantolonu - Torii Kemeri - Torii Gözlüğü - Torii Kimlik Kartı - Torii Çizmesi - Torii Kumaşı / Kravatı Hatıra Eşyaları Yalnızca Torii'de bulunan bazı özel mobilyalar ve çeşitli diğer eşyalar ile GATE Kademeli Araştırma Tesisi'ne Torii'den bir parça götür: - Ahşap Bank - Tatami Matı - Zabuton Yastığı - Kotatsu Masası - Yeni bir nadir balık görünümü - Ve belki de daha fazlası! *Konuma erişebilmek için sunucu sahibinin DLC'ye sahip olması gerekir. Sunucudaki tüm oyuncular, DLC durumlarına bakılmaksızın DLC konumuna erişebilir. *DLC balık çeşitleri, yalnızca mevcut sunucuda DLC etkinleştirildiyse Balık Rehberi'nde görüntülenir.