Aaero2
Müziğin enerjisini açığa çıkarmak için ışık şeritlerini takip et ve nefes kesen yabancı dünyalarda son sürat ilerle. Tek başına uç ya da arkadaşınla takım ol. Tuhaf düşmanlar ve devasa boss yaratıklarla karşılaş. Monstercat'in destansı müziğinin ritmi eşliğinde yıkıcı füze bombardımanları yap ve ağır top ateşleri yağdır. Aaero2, eleştirmenlerden tam not alan "Aaero"nun (2017) devamıdır. Oyun, ilk oyundan edinebildiğimiz her bir geri bildirim dikkate alınarak baştan sona yeniden tasarlanmıştır.