Tiny Gems Bundle
Harikalar dünyasına adımını at ve bu olağanüstü paketle maceraya atıl. Sevimli karakterlerle tanışacağın ve zekânı sınayan bulmacaların üstesinden geleceğin 'Tiny Tales'in büyüleyici ve bir o kadar da tuhaf olan evrenine dal. 'Lost Grimoires 3' ile kafa karıştırıcı bilmeceleri çözüp büyülerle yüzleştiğin, sihir ve gizemle dolu bir diyara yolculuk et. 'Queen's Quest 4'ün tehlikelerle ve entrikalarla bezenmiş destansı dünyasında cesaretini sına. Bu paket; sunduğu büyüleyici oynanış, sürükleyici anlatım ve unutulmaz maceralarla, seni sınırsız bir hayal gücünün dünyasına taşıyacak.