Wild Blue Skies
Wild Blue Skies; çocukluğunu oyunlarda en yüksek puan rekorunu kırmaya çalışarak geçirmiş oyuncular ve eski tarz oyunları oynamaya hevesli yeni nesiller için tasarlanmış, 90'ların klasik on-rails oyunlarının modernleştirilmiş bir versiyonudur. Okyanusların, çöllerin, tehlikeli mağaraların üstünden uç; dalga dalga gelen düşmanlarla savaş; Grimclaw'ın güçlerini püskürt. Ekibinin de yardımıyla klasik arcade hava çatışmalarının heyecanını deneyimle, diyara huzur ve barış getirmek mücadele et! Öğrenmesi kolay kontrolleri, Wild Blue Skies'ı hem acemiler hem de türün duayenleri için son derece erişilebilir kılarken animelerden esinlenmiş muhteşem görseller seni özenle tasarlanmış bir evrenin içine çekecek. Dallanıp budaklanan yollar, heyecan verici görevler ve ustalığı ödüllendiren bir skor sistemiyle her uçuş, tekrarlamaya değer bir macera hâline gelecek. Kurtarmaya Değer Bir Ekip Bowie, Thorne, Chuck ve Roe; yani Blue Bombers ile tanış. Dört pilot ve sapasağlam bir ekip. Üyelerin hepsi oyuna özgün bir kişilik ve ses katacak. Hikâye sırasında rakip ekiplerle yaşanan karşılaşmalar ve karakterler arasındaki laf dalaşıyla maceranın yarısı, karakterleri tanımak olacak. Kendine Göre Uç Hiçbir tur birbirine benzemez. Dallanıp budaklanan görev yolları, sırlar ve her şeyde ustalaşmak isteyen oyuncuları ödüllendiren gizli yollarla her uçuş yeni gibi hissettirecek. Göklerin Hâkimi Ol Öğrenmesi kolay. Ustalaşması ise ödüllendirici. Her madalyayı kazan, tüm gizli yolları ortaya çıkar ve bir görevi bitirmekle baştan sonra deneyimlemek arasındaki farkı öğren.