Outlaw Bundle: Thief Simulator 2 x Drug Dealer Simulator
Gölgelere adım atın ve her hareketin önemli olduğu ve her kararın sonuçları olduğu iki sürükleyici suç simülasyonunu keşfedin. Thief Simulator 2'de gizlilik ve hassasiyet ustası olun. Zorluklarla ve yaratıcı hırsızlık fırsatlarıyla dolu bir sandbox dünyasında hedefleri keşfedin, güvenliği atlatın ve mükemmel soygunu gerçekleştirin. Ardından sokak düzeyinde bir dolandırıcıdan bir suç kralına yükseldiğiniz Drug Dealer Simulator'da vites değiştirin. İmparatorluğunuzu kurun, anlaşmaları yönetin, kanunlardan kaçının ve acımasız yeraltı dünyasında hayatta kalın; tüm bunları yaparken bir adım önde olmaya çalışın. İster pencerelerden gizlice giriyor ister gece karanlığında riskli anlaşmalar yapıyor olun, bu paket açık dünya simülasyonunun karanlık tarafında cesur, adrenalin dolu bir yolculuk sunuyor.