Power of Ten
Yıkıcı bir donanma tarafından istila edilmeden önce olabildiğince çok sivili kurtarmaya çalışan tek bir yıldız savaşçısı. Önünüzdeki zorluğun üstesinden gelmek için yeni silahlar toplamanız, geminizi yükseltmeniz, kaynaklar bulmanız, diğer gemilerle ticaret yapmanız ve daha fazlasını yapmanız gerekecek. Her koşu, önünüzdeki zorlukların üstesinden gelmek için birçok koşuda oluşturduğunuz uçuş becerilerinizi ve stratejinizi kullanacağınız, benzersiz şekilde oluşturulmuş bir yolculuktur.