Liquid Cats (Xbox One)
Yolu doğru planladığın sürece her yere sığabilen kediyle tanış. Liquid Cats, son derece basit bir hedefe sahip sıcacık bir tek çizgi mantık oyunudur: esneyen kediyi ızgara boyunca yönlendir ve tüm boş kareleri doldur. Her yönü dikkatle seç. Her hamlede kedi tahtada biraz daha uzar; tek bir yanlış dönüş bile bir kareyi erişilmez bırakabilir. Anında yeniden başla, rotanı yeniden düşün ve son kare dolduğunda gelen o tatmin edici anın tadını çıkar. Dört zorluk paketine yayılmış 300 bölümü keşfet: Başlangıç — Rahat bir giriş sunan 100 bölüm Orta — 100 keyifli mücadele Uzman — 50 zorlu sınav Usta — 50 çetin bulmaca Bölümlerde süre sınırı yoktur; böylece kendi hızında çözebilirsin. Bir bulmacada düğümlenirsen bekleme süreli ipucu sistemi rotanın bir kısmını doldurarak tüm çözümü açığa çıkarmadan sana küçük bir destek verir. Öğrenmesi kolay ve giderek zorlaşan Liquid Cats, kısa bulmaca molaları, uzun akşam seansları, kedi severler ve kusursuz rotayı planlamaktan hoşlanan herkes için idealdir. Uza. Dön. Her kareyi doldur.