Conglomerate 451: Overloaded
Conglomerate 451: Overloaded çıktı! Rogue benzeri bileşenler içeren, ızgara bazlı birinci şahıs zindan tarama RYO'sunda siber dünyayla yüzleş. Bir Özel Teşkilatın Genel Müdürüsün! Yozlaşmış şirketlerin kendi mıntıkalarını kurdukları 451. sektörde, Conglomerate Şehir Meclisi tarafından asayişi sağlamakla görevlendirildin. Son yayınlanan kararname ile insanları klonlama iznine sahipsin. Kendi ekibini kur, DNA üzerinde oyna, kendi ajanlarını yetiştir ve onları son teknoloji silahlarla donat, nakledeceğin siber eklemleri seç ve tek bir hedef için ekibini sahaya sür; suçları sıfıra indirmek ve ne pahasına olursa olsun asayişi sağlamak. Özel içerikler - Yeni siber uzuv güçlerinin kilidini aç! Kaynaklarını yönet - İlerleme kaydetmeni sağlayacak ileri teknolojik araştırma, yeni özellik, güç ve seçeneklerin kilidini açmak için kendi AR-GE departmanını kullan. Vücut manipülasyonundan fazlası - Silah ve zırh ustalıklarını geliştirmenin yanı sıra, birbirinin yerine kullanılabilen siber uzuvlarla vücudunu güçlendir ve ajanının yetenekleri ile kullanım alanını baştan aşağı değiştir. Acı ve Travma sistemi - En küçük yaralar bile uzun süreli etkiler bırakabilir. Savaşta hasar alan ajanlar, sonraki görevlerde de onları rahatsız edecek kalıcı Travma riskiyle karşı karşıya. Hikâye ya da Sonsuz Oyun Modu - Seçim senin Hikâye Modunda, yozlaşmış Şirketler ve propagandalarına karşı yaşanan olay ve savaşlarla dolu bir dünya keşfedeceksin. Sonsuz Oyun Modunda ise oyun sürekli olarak senin için yeni içerik oluşturur. Beceriler ve Mutasyonlar - Ajanların, özel yetenekler (Beceriler) edinebilir ve Mutasyon geçirebilir. Güçlendirmeler ve Rahatsızlıklar - Ajan yetkinliğini geçici olarak artıran ancak Psikolojik Rahatsızlıklara yakalanmalarına neden olabilecek güçlendirmeleri satın al. Sonsuz siber zindanlar - Ucu bucağı olmayan zindanlar ve görevlere atılırken, sevdiğin zindan temizleme deneyimini geleceğin teknolojileriyle harmanlanmış şekliyle yaşa. Diyelim ki oyunda öldün - Ajanlar kalıcı olarak ölebileceği için her görev son görevin olabilir. Her hamleni iyi planla çünkü bir ajan savaşta ölürse sonsuza dek nalları dikmiş olur. Dünyanın kontrolünü ele geçir - Görev ortasında siber dünyaya atla ve kritik bilgilere ulaşıp kendine avantaj sağlamak için sistemleri ele geçirerek rakiplerinin önüne geç. Koleksiyon Ögeleri ve Başarımlar - Zindanlarda koleksiyon ögelerini bul ve gerçeği açığa çıkarmak için onları Koleksiyoncuya götür.