Go Fight Fantastic!
Go Fight Fantastic uzay köpeği kaptan Bowie liderliğindeki yıldızlararası kaçakçılardan oluşan bir ekibin yer aldığı, 1-3 oyunculu bir hack n' slash oyunudur. Kuş Gezegeni görevi sırasında bir baskınla karşı karşıya kaldıklarında bir vakitler barışçıl olan bu dünyanın tek umudu hâline gelirler. Eşli modda (yerel ve çevrimiçi) takım kur veya oyunda tek başına farklı karakterler arasında anında geçiş yap. Hikâye Modu Yüksek tempolu, hareketli, canlı bir şekilde elle çizilmiş. Tehlikeli bataklıklar, sarp zirveler ve pitoresk yerleşim yerlerinde savaşıp yolda hayali dost ve düşmanlarla tanış. Bir dereceye kadar rastgele seviye yapısı, düşman karşılaşmaları ve yükseltme düşmeleriyle her oyuna eşsiz bir dokunuş ekler. Sürü Modu Kaptan Bowie'nin savaş simülatörünü çalıştırıp çevrimiçi liderlik tablolarında yükselmek için bitmek bilmeyen bir uzaylı saldırısını delip geç! Zafer kazanmak, dalgalar arasında güçlendirmeler elde etmek ve tüm bunları tekrarlamak için tüm karakterlerinin güçlü yanlarından faydalan. Ne kadar uzun süre hayatta kalırsan işler o kadar zorlaşır. Ekibini Kur Her biri kendi oyun tarzını temsil eden dört farklı karakter olarak oyna ve oyun boyunca bulunan kalıcı Meteorit yükseltmeleriyle bu karakterleri özelleştir. Ciddi hasar verebilecek bir Şifacı mı istiyorsun? Yoksa zehirli bıçakları olan bir Suikastçı mı? İstediğini seç!