Icy Gifts 2 (Xbox One)
Noel Baba hediye dağıtmak için uçarken dikkati dağıldı ve okyanusa düştü! Şimdi Noel Baba ve tüm hediyeler donmuş halde buzlu sularda sürükleniyor. Noel Baba'yı çözmek ve hediyeleri kurtarmak için, benzersiz yeteneklere sahip toplar kullanarak zincirleme reaksiyonları tetiklemelisiniz. Etkileri birleştirin, hamlelerinizi planlayın ve buzun muhteşem şekillerde parçalanmasını izleyin! Güçlü süper yeteneklerin kilidini açın, bunları satın almak için para toplayın ve güçlerinizi ve stratejilerinizi yükseltmek için donmuş hediyeleri kullanın. Zincirleme reaksiyonlarda ustalaşabilir, buzu eritebilir ve Noel Baba'yı çok geç olmadan kurtarabilir misiniz?