Halo: Campaign Evolved - Standard Edition
EFSANENİN BAŞLADIĞI YERİ DENEYİMLEYİN Halo: Campaign Evolved, Halo: Combat Evolved senaryosunun aslına sadık kalınarak günümüze uyarlanmış bir yeniden yapımıdır. Yüksek çözünürlüklü görseller, güncellenmiş sinematik unsurlar, iyileştirilmiş kontroller ile yeniden oluşturulan asıl hikayenin yanı sıra Master Chief ve Çavuş Johnson'ın yer aldığı üç görevli yepyeni bir macerayı deneyimleyin. Daha geniş bir silah cephaneliği, araçlar, düşmanlar ve dövüşü eğlenceli ve zorlu şekillerde değiştiren isteğe bağlı düzenlemeler olan ""Skulls"", yeni taktikler ve sonsuz oynanabilirlik getiriyor. İstediğiniz gibi oynayın: tek başınıza, bölünmüş ekranda 2 oyunculu ortak görev modunda (yalnızca konsol) veya farklı platformlarda oynama ve ilerleme desteğiyle en fazla 4 oyunculu çevrim içi ortak görev modunda.* İster Halo'yu ilk kez keşfediyor ister 25 yıl sonra ringlere dönüyor olun, Halo: Campaign Evolved size hem zamansız hem de yepyeni hissettiren bir macera sunuyor. HALKA DÜNYAYI KEŞFEDİN: Halo olarak bilinen gizemli bir halka dünyaya zorunlu iniş yapan Master Chief, kalan insanların ezici Covenant güçlerine karşı hayatta kalmalarına yardımcı olmakla görevlendirilir. Yapay zekalı eşlikçisi Cortana ile birlikte Halo'nun karanlık sırlarını ortaya çıkarır ve galaksideki tüm yaşamın yok olmasını önlemek için mücadele eder. SİNEMATİK UNSURLAR VE SESLER ELDEN GEÇİRİLDİ: Yepyeni görseller ve animasyonlar ve ayrıca daha derin sürükleyicilik için yeniden düzenlenmiş oyun müziği ve tamamen yeniden inşa edilmiş ses tasarımı. DÖVÜŞ VE SİLAHLAR GENİŞLETİLDİ: Seri boyunca cephaneliğinize ekleyebileceğiniz 9 ek ikonik silahla klasik Halo dövüşleri artık her zamankinden daha keskin. ÜÇ YENI GÖREV: Yeni ortamlar, oynanışlar ve düşmanları içeren bağımsız bir savaş operasyonu olan Operation: Meteorite'ta Çavuş Johnson ile birlikte Master Chief olarak oynayın. TEK BAŞINIZA VEYA ARKADAŞLARINIZLA BİRLİKTE OYNAYIN: İki oyunculu bölünmüş ekran (yalnızca konsol) veya konsol ve bilgisayarda farklı platformlarda oynama ve ilerleme desteği ile 4 oyunculu çevrim içi ortak görev modu. ARAÇLARI SÜRÜN, ELE GEÇİRİN, ORTALIĞI BİRBİRİNE KATIN: Halo'nun ikonik araçları, unutulmaz bir kaos yaratmanın daha fazla yoluyla geri dönüyor. Halo: CE'de ilk kez düşman araçlarını ele geçirin ve tamamen sürülebilir bir Wraith'e kaptanlık edin. SONSUZ OYNANABİLİRLİK: Rastgele seçilmiş silahlar, düşmanlar ve ortamlarla çeşitlemeler ve zorluklar katan isteğe bağlı ""Skull"" düzenlemeleri ile her görevi çeşitlendirin.